Česta pitanja
1. Zašto vam webshop ne radi?
Webshop radi, međutim trenutno nam je sve rasprodano. Za svaku turu koja izrađujemo treba određeno vrijeme, tako da kad tura bude gotova stavljamo je na webshop. Za detalje kada će to točno biti pratite Instagram stranicu La.pjat. 😊
2. Kada je nova nadopuna webshopa?
Uvijek nadopunu najavimo koji dan prije dolaska na webshop, na Instagram stranici brenda. Najčešće to bude svako 10-ak dana a nekada i češće.
3. Primate li narudžbe? A personalizirane narudžbe?
Nažalost narudžbe ne primamo. Sve što izradimo stavlljamo na webshop gdje je svima jednako dostupno. Ne primamo ni predrezervacije.
Na takav načim poslovanja smo se odlučile zbog toga što je potražnja velika a mi izrađujemo zaista male količine. Da radimo po narudžbama te količine bi bile još i manje. Također izrada po nekom kalupu nam koči kreativnost. Ovako sponatano nastanu najlijepše stvari.
Shodno tome ne primam oni personalizirane narudžbe za natpise po želji.
Ukoliko se nekad otvori prostor za iste, nači će se na webshopu pod kategorijom personalizirane šalice, a obavijest za to će biti također na Instagram stranicama brenda. 😊
4. Imate li dostupan određeni proizvod ?
Sve što imam dostupno nalazi se na webshop. Ukoliko tamo ne pronalazite što trađite, isto nije dostupno.
Za više info pogledati odgovor poviše 😊
5. Koja je cijena proizvoda?
Za sve detalje o cijeni i veličini proizvoda u ponudi pogledajte sljedeći link.
6. Zašto se tako dugo čeka do stavljanja novih proizvoda na webshop?
Proces izrade od početka do kraja je nekih 15-ak dana. Svaki dio procesa se ručno radi i proces je dugotrajan.
Obuhvaća izradu predmeta, sušenje, bojanje, biskvitno paljenje, glaziranje I nakon toga glazurno paljenje. Zadnji korak je bojanje zlatnog listra te ponovno pečenje u peći.
I mi često ne možemo dočekati krajnji rezultat ali izrada keramike nas uči i strpljivosti, a krajnji rezultat vrijedi svake minute utrošenog vremena.